دانلود نمونه سوالهای نوبت دوم ریاضی , علوم , هدیه های آسمان , اجتماعی از شاهد بندر انزلی

دانلود آزمون ریاضی نوبت دوم سری 2
آزمون نگارش و انشا نوبت دوم سری 2
دانلود آزمون اجتماعی نوبت دوم سری 2
دانلود آزمون ریاضی نوبت دوم سری 2
آزمون نگارش و انشا نوبت دوم سری 2
دانلود آزمون اجتماعی نوبت دوم سری 2
دانلود امتحان علوم تجربی میان ترم
امتحان مطالعات اجتماعی میان ترم
دانلود فايل pdf كتاب احياي تفكر اسلامي و قيام و انقلاب و مهدي (عج) ویژه آزمون ضمن خدمت فرهنگیان کشور
سازنده ترین کلمه "صبر" است ... برای داشتنش دعا کن.
ضعیف ترین کلمه "حسرت" است ... آن را نخور.
سمی ترین کلمه "غرور" است ... بشکنش.
سالم ترین کلمه "سلامتی" است ... به آن اهمیت بده.
زشت ترین کلمه "دورویی" است ... یک رنگ باش.
موقرترین کلمه "احترام" است ... برایش ارزش قایل شو.
سخت ترین کلمه "غیرممکن" است ... وجود ندارد.
کشنده ترین کلمه "اضطراب" است ... آن را نادیده بگیر.
تمیزترین کلمه "پاکیزگی" است ... اصلا سخت نیست.
تواناترین کلمه "دانش" است ... آن را فراگیر.
تاریک ترین کلمه "نادانی" است ... آن را با نور علم روشن کن.
و هدفمندترین کلمه "موفقیت" است ... پس پیش به سوی آن ...
قشنگ ترین کلمه "خوشروئی" است ... راز زیبائی در آن نهفته است.
آرام ترین کلمه "آرامش" است ... به آن برس.
روشن ترین کلمه "امید" است ... به آن امیدوار باش.
سازنده ترین کلمه "صبر" است ... برای داشتنش دعا کن.
با نشاط ترین کلمه "کار" است ... به آن بپرداز.
بی رحم ترین کلمه "تنفر" است ... از بین ببرش.
خود خواهانه ترین کلمه "من" است ... از ان حذر کن.
شایع ترین کلمه "شهرت" است ... دنبالش نرو.
پوچ ترین کلمه "طمع" است ... آن را بکش.
لطیف ترین کلمه "لبخند" است ... آن را حفظ کن.
حسرت انگیز ترین کلمه "حسادت" است ... از آن فاصله بگیر.
دانلود کتاب كمك به فرزندان دریادگیری رياضيات دوره ابتدایی
دانلود
کتاب كمك به فرزندان دریادگیری رياضيات دوره ابتدایی
جهت استفاده از مجموعه اهداف و نمونه سوالات پايه ششم ابتدايي بر روي هر يك از عناوين ذيل كليك و جهت اجرا بر روي كامپيوتر خود آنرا دانلود نماييد.
براي مشاهدهي هر يك از فايلها ابتدا آن را از حالت فشرده خارج ساخته سپس اجرا نماييد.
در ضمن
براي اجرا آنها
نياز به(Flash Player) مي باشد .
- شيوه نامه ارزشيابي ساير دروس پايهي ششم
۱ - هديههاي آسمان
۲- علوم
۳- رياضي
۴- علوم اجتماعي
۵- فارسي
هفتمین ماه از سال هجری قمری رجب نام دارد که نباید فضیلت آن را به بوته فراموشی سپرد زیرا در میان ماههای دوازده گانه تنها و بدون ائتلاف با ماههای دیگر از حرمت و قداست برخوردار می باشد،
در واقع چهار ماه در قرآن کریم با تعبیر «حرم» یعنی برخوردار از حرمت یاد شده است که یکی از آنها فرد است که رجب نام دارد و در آن قتال و کشتار حرام می باشد.
کل سوالات درس علوم ششم 1392
کل سوالات درس فارسی پایه ششم 1392
سوالات درس فارسی پایه ششم | ![]() |
لطفا بعد از دانلود تا نصب برنامه روی رایانه صبر کنید.
کل سوالات درس ریاضی پایه ششم 1392
سوالات درس ریاضی پایه ششم | ![]() |
لطفا بعد از دانلود تا نصب برنامه روی رایانه صبر کنید.
کل سوالات دروس هدیه های آسمانی پایه ششم 1392
کل سوالات دروس هدیه های آسمانی | ![]() |
لطفا بعد از دانلود تا نصب برنامه روی رایانه صبر کنید.
زاویه ی دید : زاویه ی دید ( زاویه ی روایت ) به نحوه ی ارائه ی داستان توسط نویسنده و نشان دهنده ی رابطه ی نویسنده با داستان اطلاق می شود .از هفت فعالیت بخوان و بیندیش کتاب فارسی ششم فقط بخوان و بیندیش فصل دوم ( دوستان همدل ) با زاویه ی دید اول شخص و شش مورد دیگر با زاویه ی دید سوم شخص ارائه شده است .
اقسام زاویه ی دید :
1- من روایتی ( اول شخص ) : که نویسنده در حکم راوی داستان حاضر می شود .
2- سوم شخص : الف) دانای کل ب) دانای کل محدود
الف) دانای کل : نویسنده به عنوان یک عقل کل به خود اجازه می دهد که نسبت به همه چیز و همه ی شخصیت های داستان نظر بدهد .
ب) دانای کل محدود : در این شیوه نویسنده به خود اجازه نمی دهد که درقالب همه ی شخصیت های داستان برود ؛و خود را از برخی جریان ها یا انگیزه های افراد بی اطلاع نشان می دهد .
3- زاویه ی دید نمایشی : در این مورد تقریباً داستان به طور کامل ،گفت و گو است ،و نشان دهنده ی اعمال و رفتار بیرونی شخصیت ماست . مثال : حجّاج : نامت چیست ؟ ابن جُبَیر :سعید - تو شقی هستی . –مادرم این نام را برایم برگزید . - ......
4- زاویه ی دید روایت نامه ای : در مورد رمان هایی که بر اساس مجموعه ای از نامه ها تدوین شده است.
5- زاویه ی دید سیّال ذهن : نویسنده با زاویه ی دید دوم شخص مستقیماً شخصیت یا شخصیت های داستانش را مورد خطاب قرار می دهد و داستان را روایت می کندو گاه زاویه ی دید دوم شخص را به اول شخص تبدیل می کند . مثال : از زمانی که برای رفتن به سفر آماده می شدی ؛ مادرت در غصه ای مبهم فرو رفته بود ؛ و گاه چنان غرق در غصه ها بود که آمدن پدر را هم متوجه نمی شد .
به قلم: دکترمرتضی مجدفر
"برای والدین و دانش آموزان" دکتر لیلا سلیقه دار
برای ورود ایمن به گردونه آموزش و نیز امتحانات فرزندان خود این نکته ها را به یاد بسپارید:
* آيا اين امكان وجود دارد كه ميزان موفقيت فرزندتان در امتحانات را پيشبيني كنيد؟ پاسخ مثبت است. برمبناي دو عامل ميتوانيد احتمال موفقيت را تشخيص دهيد. يكي از آنها ميزان تسلط فرزندتان بر پيش نيازهاي يادگيري است. اگر در موقعيتهاي گوناگون و متناوب به بررسي و تحليل وضعيت آزمونهاي فرزندتان بپردازيد و در صورت امكان همراه با او، يادگيريهايش را مرور كنيد، متوجه خواهيد شد كه در تكتك درسها و مجموع آنها، چه شرايطي از نظر پيش نيازها دارد.عامل دوم وضعيت انگيزشي فرزندتان و در واقع ميزان علاقه. او به درس و يادگيري است. هر چه نگيزهها دروني و مستقل باشند، ميتوان اطمينان يافت كه شرايط مساعد است. برمبناي دو عامل ياد شده، بايد يك ارزيابي واقعبينانه و منطقي از وضعيت تحصيلي فرزندتان داشته باشيد و انتظارات شما از او در ايام امتحانات نيز برهمين مبنا باشد.
دانلود پیک آدینه شماره 27 (ریاضی فصل 8)
دانلود آزمون اجتماعی نوبت دوم سری 2
دانلود آزمون ریاضی نوبت دوم سری 2
نمونه سئوالات امتحانی انشا پایه ی پنجم ابتدایی - نوبت دوم
1
2
3
4
5
آزمون تستی علوم تجربی پایه ی پنجم ابتدایی - اردیبهشت ماه
نمونه سئوالات امتحانی ریاضی پایه ی پنجم ابتدایی - نوبت دوم
1
2
3
4
5
6
7
8
این درونمایه است كه تمام عناصر داستان را انتخاب میكند و هماهنگكننده ی موضوع با دیگر عناصر داستان است.
چرا مارها زبان خود را پي در پي بيرون ميآورند؟
مارها عموماً به سختي مي توانند ببينند و قوّهي بينايي ضعيفي دارند و به همين دليل از روش منحصر به فرد براي جهت يابي استفاده مي كنند آن ها با نوكِ زبان خود، رقيق ترين و ضعيف ترين آثار بو را به داخلِ دهان مي كشند و نوك آن را در يك فرورفتگي در سقف دهان فرو مي برند. اين فرورفتگي در عضوي قرار دارد كه مجراي افقي باريكي در مخاط بيني جانور است و به كيسهي بدون مجرايي منتهي مي شود و به نام كاشف آن عضو« جاكابسوني» نام گرفته است. به وسيلهي اين عضو مارها تشخيص مي دهند، آيا « بوهاي جالب توجه در هوا وجود دارد، يا خير؟» « زبان در آوردن مار» در واقع تركيبي از حواس چشايي و بويايي جانور است كه بسيار ظريف ساخته شده و تكامل يافته است.
قدرت بینایی پرندگان:
پرندگان بیشتر در هوا حرکت می کنند و به نحو شایسته ای حوزهی وسیع بینایی خود را با چشم های تیز بین کنترل می کنند. چشم پرندگان هم از نظر سرعت انجام عمل تطابق و هم از نظر تیز بینی از چشم آدمی برتر است. این جانوران هم از فاصلهی کم و هم از فاصلهی زیاد اجسام را روشن تر و واضح تر از انسان می بینند و می توان گفت چشم پرندگان مانند میکروسکوپ و و تلسکوپ کار می کند. تجربیات علمی پرنده شناسان ثابت کرده است که تیز بینی یک پرندهی شکاری مانند قوش 8 برابر انسان است و جغد نیز هنگام غروب در روشنایی تیره و اندک ده برابر بهتر از انسان قدرت بینایی دارد. هم چنین تجربیات دانشمندان نشان می دهد پرندگان تمام رنگ ها را تشخیص می دهند. به عقیده بعضی علمای پرنده شناسی، قدرت تشخیص رنگ آبی در پرندگان از رنگ های دیگر کمتر است.
برای ثبت نام وارسال پیشنهاد به
مراجعه فرمایید
بعد از ثبت نام و ورود به سامانه حتما راهنما را مطالعه فرمایید